Mis on Just Positive tänaseks teinud?
Esimesteks eesärkideks oli tuua müüki pusa ja näha, kuidas jälgijad selle vastu võtavad. Nagu ikka sinu eeldus ei pea tihti paika. Nii see ka läks. Inimestele küll Just Positive bränd meeldib, sest jälgivad tegemisi, aga toote disain jäi neile liiga silmapaistvaks ehk oli väga suur. Täna on veel toode müügis, sest mõni ikka on, kellele see meeldib.
Samuti sai tootega tehtud turundamiseks mitu fotosessiooni, mis läksid edukalt ja ilusad pildid said valmis, mida sai jälgijatega ka jagatud.


Esimese pusa disainimise ebaõnnestumise tõttu otsustasin luua uue. Uue pusa disainimiseks kaasasin jälgijaid. Ehk ma tegin paar kujundust valmis ja siis Instagrami postituses küsisin, millist tüüpi pusa eelistatakse. Olin üllatunud, et tuldi kaasa, kommentaare oli 10. Aitäh armsad jälgijad.

Tagasiside põhjal disainisin uue pusa ja tegin ka tagasiside andjate vahel loosi, millega tänasin jälgijaid. Uus disain näeb välja selline:

Nüüd, kus uus pusa on valmis, on eesmärgiks selle turundamine. Selle jaoks osaleb bränd veebruaris Sõbrapäevalaadal ja märtsis Kevadlaadal Mustika Keskuses. Lisaks kindlasti turundan edasi sotsiaalmeedias.
Edasised Just Positive eesmärgid
Tänaseks olen aru saanud, et võtan lisaks tavalistele inimestele fookuseks ka erivajadustega inimesed, kellele soovin tulevikus rõivaid disainima hakata koostöös õmblejatega. Selleks, et fookust hoida, kajastan kindlasti köögipoolt ka sotsiaalmeedias (intervjuude disaini jms teostust).
Lisaks sellele on plaanis ka põhjalikumalt turundusega tegeleda ja andmeid analüüsima hakata, et mõista, mida ja kuidas paremaks muuta.
Koostöös puuetega inimestega ja organisatsioonidega sooviksin teha sotsiaalmeediasse sisu ja kajastada nende lugusid, mis inspireeriks. Lõpuks muidugi tuua ka personaalselt disainitud tooted veebilehele müüki.
Kui õnnestub, siis aasta lõpus teha ka üks Pop Up pood, kus inimestel on võimalik toodetega tutvuma tulla.
Just Positive 2025. aasta eesmärkide kokkuvõte

Kuigi eesmärke ei ole palju, on nad kõik pikaajalised protsessid, mis võtavad aega. Aga nagu öeldakse: “Mis ei tapa, teeb tugevaks.” Seega võtan kõiki tegemisi ampsu haaval ja vaatame, kuhu bränd aasta lõpuks on jõudnud.
Ilusat uut aastat!
Bränd, mis inspireerib!