Eesti oma bränd
Tere tulemast Just Positive lehele! Brändi moto on lihtne – julge unistada, usalda protsessi ja saavuta oma eesmärgid. Brändi visioon on alati selge: luua keskkond, kus on positiivsus ja enesekindlus.
Loomine
Just Positive sai alguse paar aastat tagasi, kui mina Li Loitme kujundasin lihtsa disaini. Täna aga soovin, et bränd oleks tulevikus tuntud kvaliteetse rõivabrändina, nagu on seda maailma kuulus Nike. Samas olla eripärasemad.
Just Positive missioon ja visioon
Just Positive brändi missioon on luua kvaliteetseid ja mugavaid rõivaid, mis vastavad kõigi inimeste, eriti erivajadustega inimeste vajadustele, toetades mugavust ning inspireerides ühiskonda, näidates, et igaüks saab hakkama oma eripäradega.
Visiooniks on olla 10 aasta pärast moekas rõivabränd, mis pakub kvaliteetseid ja mugavaid rõivaid kõikidele inimestele, keskendudes erivajadusega inimestele, kellel on omad eripärad lühemal või pikemal perioodil ja inspireerides ühiskonda, nägema alati võimalusi lahendusteks.
Tähendus
Just Positive tähendab julgust väljendada end tõeliselt ja avatult. Brändi juhina (Li Loitme) usun, et tugevus seisneb oma haavatavuse näitamises, säilitades samas kindla usu oma võimetesse ja tulevikku.
Just Positive brändi süda ja hing on täis usku. Usk endasse, oma meeskonda ja meie ühisesse eesmärki. See on usk, mis jääb vankumatuks ka kõige raskematel hetkedel. Usk on see, mis toob kaasa võimalusi ja viib eesmärkideni.
Olen brändi loojana (Li Loitme) uhke teades, et see teekond võib olla raske, kuid minu enesekindlus annab jõudu jätkata. See on kindlustunne, mis ei lase kõhelda, vaid inspireerib meid kõiki.
Just Positive bränd ei ole lihtsalt toode või teenus, vaid elustiil, mis peegeldab alati lootust, täis usku ja enesekindlust. Kutsun sind ühinema minu teekonnal, mis on täis edusamme.
Bränd, mis inspireerib!
Just Positive