Kes on brändi looja?
Brändi loojaks on Li Loitme. Ta on ettevõtte looja ja brändi kujundaja. Li on 24-aastane noor ja on lõpetanud Tartu Ülikoolis Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni bakalaureuse õppekava. Tänaseks saab öelda et ta on alustava ettevõtte omanik.
Brändist
Bränd sai alguse paar aastat tagasi, kui otsustasin luua midagi enda oma. Sisimas olen alati soovinud tegeleda kuidagi moodi rõivastega. Nii jõudsin lõpuks selleni, et võiks luua Eesti enda Nike brändi, aga ägedama disainiga. Nii ma siis hakkasin mõtlema kujundusprogrammiga erinevaid kujundeid ja lõpuks ühel hetkel jõudsin selle kujunduseni.
Sain aru, et see on see, mida olen otsinud. Küllalt lihtne, aga samas silmatorkav ja tabav. Järgmisena hakkasin mõtlema brändi nimele.
Mõtlesin enda isiksusele ja kõige paremaks omaduseks tuli positiivne. Sinna juurde mõtlesin milline ma veel olen ja selleks on lihtsalt Li. Nii hakkasin komponeerima mõlemaid sõnu kuni lõpuks jõudsin selleni, et see võiks olla inglise keeles Just Positive, kuna kõlab ilusamini. Samuti saavad ka välismaalased tähendusest siis aru. Nii sündis bränd.
Miks on esimeseks brändi tooteks pusa?
Kuna brändi üheks iseloomu omaduseks on põhjamaisus, siis pusa sümboliseerib seda väga hästi. Pusa aitab meil põhjamaises kliimas sooja hoida, samas annab soojust ja pakub pehmust.
Samuti kui tänavapildile mõelda, siis väga paljud inimesed kannavad välismaiste brändide pusasid. Samas aga ei näe ma eriti palju kandmas Eesti enda disainiga pusasid. Seetõttu soovin luua midagi ägedat mis oleks nooruslik ja näitaks positiivsust, samas annaks sulle juurde enesekindlust.
See pusa sobib inimesele, kes ei karda erineda ja armastab pusasid, mis on lihtsad ja ägedad.
Kuidas näen brändi tulevikus?
Kuna bränd on alles alustaval positsioonil ja nähes mis maailmas toimub, siis kindlasti väga kerge ei saa olema. Aga kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab.
Samas on mul olemas kindlad eesmärgid, mida soovime saavutada. Siin on välja toodud mõned eesmärgid:
- Pakkuda erinevaid tooteid ägeda disainiga.
- Jõuda toodetega Eesti turule.
- Olla kvaliteetne Eesti rõivabränd.
- Avada tulevikus ettevõtte rõivaste tootmiskoda.
- Jõuda maailma turule.
Kas need eesmärgid saab saavutatud, näitab tulevik. Esialgu on soov teha bränd nähtavaks Eestis ja koguda tuntust ning usaldusväärsust.
Selleks arendan välja praegu esimesi kvaliteetseid tooted.
Kindlasti peab veel leidma koostööpartneri, kes pusadele kvaliteetsed etiketid õmbleb. Esialgu on meie pusadel lihtsam triigitav variant.
Esimene pusa on mõne nädala pärast müügis. Sellega näeb missugune huvi on inimestel ja saab küsida tagasisidet, mida veel võiks pusade osas teha ning milliseid tooteid nemad sooviksid näha. Kindlasti on suvel plaanis müüki panna esimesed nokamütsid.
Kokkuvõtteks
Brändil on veel palju minna, aga usun oma unistustesse ja ühel päeval need saavad ühel või teisel moel teoks. Seniks kui sa soovid toetada ja liituda pika teekonnaga, siis võid külastada meie poodi ja soetada endale ägeda positiivsust näitava musta pusa.